Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do CHEVROLET MALIBU Malibu IV

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór EGR PIERBURG 7.24809.78.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektroniczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

615,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

615,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

641,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

641,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR AIC 70355

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

623,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 16.05

623,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

611,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

611,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR DRI 717730142

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

624,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

624,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 142,53 zł

Zawór EGR HELLA 6NU 014 864-731

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

668,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

668,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR FEBI BILSTEIN 171248

Ciężar [kg]: 0.82

Ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

583,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

583,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

442,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

442,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR DELPHI EG10478-12B1

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr

602,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

602,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NTY EGR-PL-020

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr

401,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 16.05

401,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET Malibu IV

Zawór EGR w samochodach CHEVROLET MALIBU Malibu IV

Zawór EGR w samochodzie CHEVROLET MALIBU Malibu IV odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie CHEVROLET MALIBU Malibu IV

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

CHEVROLET MALIBU Malibu IV – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach CHEVROLET MALIBU Malibu IV wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.