20 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
577,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
577,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.85
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
985,11
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
985,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
382,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
382,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 5
383,84
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
383,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Elektryczny
651,18
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
651,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
392,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
392,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.84
Rozwiń więcej danych
372,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
372,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
245,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
245,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 5
599,47
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
599,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
722,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
722,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 239,85 zł
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
393,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
393,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 171,03 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 5
446,16
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
446,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
1 755,36
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
1 755,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
1 878,65
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
1 878,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
364,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
364,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
627,36
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
627,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
739,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
739,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
393,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
393,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
379,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
379,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
430,70
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
430,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie CITROËN DS3 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach CITROËN DS3 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.