🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do DAEWOO MATIZ Matiz I

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: ABA12101052

Zawór EGR ABAKUS 121-01-052

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
150,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: FIRST FIT, Materiał: stal, Norma emisji spalin: Euro 3 / Euro 4
305,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: stal, Norma emisji spalin: Euro 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:...
208,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV150W07

Zawór EGR JAPKO 150W07

224,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV14SKV059

Zawór EGR ESEN SKV 14SKV059

Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.64, Tryb pracy: elektryczny
192,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV14SKV053

Zawór EGR ESEN SKV 14SKV053

Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.64, Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 5
170,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYEGRDW003

Zawór EGR NTY EGR-DW-003

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez chłodnicy AGR
177,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYEGRDW002

Zawór EGR NTY EGR-DW-002

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez chłodnicy AGR
169,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV14SKV037

Zawór EGR ESEN SKV 14SKV037

Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 1, Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 5
176,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT
297,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VEMV51630002

Zawór EGR VEMO V51-63-0002

dla numeru OE: 96 612 545, Ciężar [kg]: 0.7, Wymagana ilość: 1, Tryb pracy: elektryczny, Artyku�...
469,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór magnetyczny
77,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0403881321100

Zawór EGR TRISCAN 8813 21100

Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa, Artykuł uzupełniający / informacja u...
264,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NGK94014

Zawór EGR NGK 94014

Tryb pracy: elektryczny, Materiał: metal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z ...
497,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do DAEWOO

Zawór EGR w samochodach DAEWOO MATIZ Matiz I

Zawór EGR w samochodzie DAEWOO MATIZ Matiz I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie DAEWOO MATIZ Matiz I

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

DAEWOO MATIZ Matiz I – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach DAEWOO MATIZ Matiz I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.