-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
17 produktów
Wybierz auto
0338724809770
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
673,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
673,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000213
449,58
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
449,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRAR003
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
293,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
293,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88103
546,36
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
546,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555067
Ilość połączeń: 5
540,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
540,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
424,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
424,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB103571
Ciężar [kg]: 0.785
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
558,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
558,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRAR010
Dla numeru artykułu: 88103
230,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
230,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRI717720083
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rozwiń więcej danych
460,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
460,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 233,59 zł
DRMDRM611101
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
482,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
482,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864741
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
599,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
599,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG74011AS
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
361,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
361,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101106
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
250,97
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
250,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
0389710559D
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
483,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
483,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
EPS1963063
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
536,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
536,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAC230063
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
504,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
504,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
ORI91000
Masa [g]: 523
147,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
147,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie FIAT FREEMONT odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FIAT FREEMONT wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.