17 produktów
Wybierz auto
0338724809770
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
679,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
679,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAC230063
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
509,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
509,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG74011AS
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
365,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
365,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
EPS1963063
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
541,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
541,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0389710559D
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
488,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
488,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555067
Ilość połączeń: 5
545,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
545,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88103
548,95
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
548,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717720083
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rozwiń więcej danych
465,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
465,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 233,59 zł
MCA93102
Strona zabudowy: Oś przednia
201,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
201,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
428,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
428,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB103571
Ciężar [kg]: 0.785
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
561,72
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
561,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101106
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
267,85
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
267,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000213
453,95
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
453,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864741
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
623,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
623,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
ORI91000
Masa [g]: 523
149,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
149,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM611101
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
492,29
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
492,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRAR003
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
295,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
295,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie FIAT FREEMONT odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FIAT FREEMONT wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.