17 produktów
Wybierz auto
0338703784340
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
521,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
521,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR029
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
293,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
293,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730288
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
336,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
336,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 162,36 zł
NTYEGRFR006
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
269,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
269,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
03356NU010171661
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
433,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
433,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM61103
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
379,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
379,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
281,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
281,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
346,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
346,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710979R
Tryb pracy: Elektryczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Rozwiń więcej danych
455,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
455,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 373,15 zł
DRMDRM161102
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
301,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
301,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX270701
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
252,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
350,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
350,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP639178
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
345,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
345,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555466A
Ilość połączeń: 5
344,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
344,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101092
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową, z uszczelnieniami
230,07
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
230,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101093
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową, z uszczelnieniami
223,54
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
223,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706036150
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
441,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
441,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie FORD TRANSIT VII odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD TRANSIT VII wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.