43 produktów
Wybierz auto
PIE709002150
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
973,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
973,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E0308JPN
508,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
508,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E0398JPN
128,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0515JPN
273,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV150H05
Tryb pracy: Pneumatyczny
182,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
182,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV150H08
477,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
477,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO75E0316OYO
412,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
412,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVEEG3032
792,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
792,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVEEG3021
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
631,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
631,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730264
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
563,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
563,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 216,48 zł
HERJ5690513
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
766,03
zł/szt.
Kraków: pon. 05.01
U ciebie: pon. 05.01
766,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101061
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
194,67
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
194,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH1500HH08
410,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
410,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF48614
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z pierścieniami uszczelniającymi
206,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
206,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE709002050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
651,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
651,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE709002120
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
1 002,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 002,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88312
629,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
629,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112012
Tryb pracy: Elektroniczny
351,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
351,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT138495
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
680,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
680,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX270664
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 4
Rozwiń więcej danych
202,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie KIA SPORTAGE odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach KIA SPORTAGE wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.