51 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
450,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
450,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.005
Dla numeru artykułu: 555034
Rozwiń więcej danych
166,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
166,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
495,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
495,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
458,24
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
458,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 362,26 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
353,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
353,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 252,15 zł
Tryb pracy: Elektryczny
181,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
181,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
261,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
261,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
260,05
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
260,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
315,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
315,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
170,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
170,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
338,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
338,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
219,58
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
219,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
151,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
151,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
154,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
154,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
200,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
200,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
314,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
314,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 55215029
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
253,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
253,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
403,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
403,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
425,51
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
425,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
202,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
202,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie LANCIA THESIS odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach LANCIA THESIS wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.