40 produktów
Wybierz auto
0338724809730
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
287,37
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
287,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
613,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
613,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
270,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
270,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101019
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
208,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
208,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK710935D1
Tryb pracy: Elektryczny
212,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
212,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
397,54
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
397,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRMZ000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Gruntownie wyremontowany: 1
126,22
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
126,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338724809390
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
436,00
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
436,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101005
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
173,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
173,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRI717720155
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
1 193,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
1 193,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 242,81 zł
JPG1519900300
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
233,63
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
233,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
883,69
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
883,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP302692
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
195,16
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
195,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP722663
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez zestawu przewodów
Rozwiń więcej danych
430,51
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
430,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112033
302,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
302,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH15003300
251,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
251,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
802,62
zł/szt.
Kraków: śr. 07.01
U ciebie: śr. 07.01
802,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
509,31
zł/szt.
Kraków: śr. 07.01
U ciebie: śr. 07.01
509,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
03356NU010171001
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
335,05
zł/szt.
Kraków: śr. 07.01
U ciebie: śr. 07.01
335,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
161,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
161,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie MAZDA 3 I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach MAZDA 3 I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.