Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do MERCEDES-BENZ KLASA S W220

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tryb pracy: elektroniczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Artykuł uzupełniający / informacja u...
826,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: pneumatyczny, Rodzaj zaworu: zawór hermetyczny, Artykuł uzupełniający / informacja u...
394,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA10109631

Zawór EGR SWAG 10 10 9631

Ciężar [kg]: 0.88, Ilość: 1, Ilość połączeń: 4, Zdjęcie producenta: 1
1 053,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DELEG1042812B1

Zawór EGR DELPHI EG10428-12B1

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez chłodnicy AGR
756,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór przełączający, Techniczny numer...
123,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DRI717730027

Zawór EGR DRI 717730027

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, I...
Produkt kaucjonowany
242,83 zł
670,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV1500507

Zawór EGR JAPKO 1500507

Tryb pracy: elektryczny
760,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MET0892406

Zawór EGR METZGER 0892406

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
1 429,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYEGRME002

Zawór EGR NTY EGR-ME-002

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez chłodnicy AGR
501,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny, Rodzaj zaworu: zawór magnetyczny
81,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, I...
655,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór przełączający
147,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, I...
461,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Zawór EGR w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA S W220

Zawór EGR w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W220 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W220

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

MERCEDES-BENZ KLASA S W220 – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA S W220 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.