17 produktów
Wybierz auto
03897353D
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
650,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
650,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809370
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
805,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
805,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338722136500
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
385,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88181E
Jakość: Equivalent
1 061,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
1 061,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór przełączający
154,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
154,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCVG76013AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
854,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
854,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP408825
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
81,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
81,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV1500507
Tryb pracy: Elektryczny
845,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
845,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 042,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 042,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0892406
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
1 669,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
1 669,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730027
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
643,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
643,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 242,83 zł
0396EG1037212B1
Alternatywny zestaw naprawczy: Harness: 9001-956
309,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
309,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338722355010
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
122,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274056
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
466,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
466,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
ELS730027
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
661,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
661,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 262,94 zł
DELEG1042812B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
762,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
762,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRME002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
506,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
506,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W220 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA S W220 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.