Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do MITSUBISHI LANCER

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

184,77

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

184,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.24809.16.0

Tryb pracy: Pneumatyczny

Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

265,16

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

265,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

120,43

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

120,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR GH GH-739961

Tryb pracy: Pneumatyczny

130,87

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

130,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR DRI 717710018

Tryb pracy: Pneumatyczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

201,99

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

201,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 221,40 zł

Zawór EGR KAMOKA 19020

Tryb pracy: Pneumatyczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

110,69

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

110,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

92,78

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

92,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NGK 94178

Tryb pracy: Pneumatyczny

Materiał: Stal

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

152,09

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

152,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

116,51

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

116,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

167,02

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

167,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NRF 48321

Tryb pracy: Pneumatyczny

Jakość/klasa: Easy fit

100,91

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

100,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację MITSUBISHI

Części zamienne do MITSUBISHI LANCER

Zawór EGR w samochodach MITSUBISHI LANCER

Zawór EGR w samochodzie MITSUBISHI LANCER odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie MITSUBISHI LANCER

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

MITSUBISHI LANCER – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach MITSUBISHI LANCER wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.