Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do MITSUBISHI OUTLANDER II

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

186,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ENERGYZE0062

Zawór EGR ENERGY ZE0062

dla numeru OE: 038 131 501 AN, Ciężar [kg]: 0.5, Tryb pracy: pneumatyczny, Artykuł uzupełniając...
165,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
167,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NGK94178

Zawór EGR NGK 94178

Tryb pracy: pneumatyczny, Materiał: stal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z ...
157,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: pneumatyczny, Rodzaj zaworu: zawór hermetyczny, Artykuł uzupełniający / informacja u...
271,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYEGRSK000

Zawór EGR NTY EGR-SK-000

91,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYEGRSK002

Zawór EGR NTY EGR-SK-002

115,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASH15005500

Zawór EGR ASHIKA 150-05-500

116,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05261963029

Zawór EGR EPS 1.963.029

193,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DRI717710018

Zawór EGR DRI 717710018

Tryb pracy: pneumatyczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, ...
Produkt kaucjonowany
221,40 zł
174,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: pneumatyczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
147,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPG1119902400

Zawór EGR JP GROUP 1119902400

Tryb pracy: pneumatyczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
153,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 043819020

Zawór EGR KAMOKA 19020

Tryb pracy: pneumatyczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
111,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.5, Tryb pracy: pneumatyczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:...
221,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NRF48321

Zawór EGR NRF 48321

Tryb pracy: pneumatyczny, Jakość/Klasa: Easy Fit, Tryb pracy: pneumatyczny
136,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Zawór EGR w samochodach MITSUBISHI OUTLANDER II

Zawór EGR w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie MITSUBISHI OUTLANDER II

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

MITSUBISHI OUTLANDER II – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach MITSUBISHI OUTLANDER II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.