Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do MITSUBISHI PAJERO

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: DELEG1062812B1

Zawór EGR DELPHI EG10628-12B1

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez chłodnicy AGR
308,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ERR555305

Zawór EGR ERA 555305

Ilość połączeń: 5
1 323,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1582A037, Ciężar [kg]: 1.055, Zdjęcie producenta: 1
1 614,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.055, Zdjęcie producenta: 1
1 554,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.001, Zdjęcie producenta: 1
1 092,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYEGRMS002

Zawór EGR NTY EGR-MS-002

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez chłodnicy AGR, ...
370,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABA12101059

Zawór EGR ABAKUS 121-01-059

Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 5
341,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Zawór EGR w samochodach MITSUBISHI PAJERO

Zawór EGR w samochodzie MITSUBISHI PAJERO odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie MITSUBISHI PAJERO

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

MITSUBISHI PAJERO – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach MITSUBISHI PAJERO wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.