21 produktów
Wybierz auto
MEA88064
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
303,51
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
303,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
259,82
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
259,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG77030AS
Tryb pracy: Pneumatyczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
127,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
127,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK7188D1
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
116,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
116,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396EG1001512B1
Napięcie [v]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
259,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
259,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
03897188D
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
108,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338724809270
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
193,03
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
193,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112131
159,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
159,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRVW000
154,04
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
154,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555076A
100,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
100,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
142,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
142,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF48383
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
128,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
128,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRVW010
159,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
159,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRAU014
146,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
122,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
122,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM19012
Dla numeru artykułu: 555076
114,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
114,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV022
Ciężar [kg]: 0.32
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
102,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
102,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
147,67
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
147,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112053
206,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
206,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRSK001
146,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie OPEL SINTRA odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach OPEL SINTRA wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.