29 produktów
Wybierz auto
PIE710334050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
436,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
436,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274041
252,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
252,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH710939R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
506,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
506,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 379,89 zł
WAH710945R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
480,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
480,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 344,40 zł
TOP639167
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
313,58
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
313,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
343,17
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
343,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV150113
Tryb pracy: Elektryczny
534,37
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
534,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274035
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
236,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
236,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRRE003
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Kształt obudowy wtyczki: Okrągły
288,19
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
288,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPPCV049
Tryb pracy: Pneumatyczny
Ilość połączeń: 2
153,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
153,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112128
348,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
348,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101067
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
261,49
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
261,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730070
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
425,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
425,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 150,38 zł
ERR555261
Ilość połączeń: 5
959,49
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
959,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRRE020
319,40
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
319,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRRE005
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
306,92
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
306,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB173830
Ciężar [kg]: 1.037
Zdjęcie producenta: 1
467,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
467,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
404,63
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
404,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
320,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
320,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
411,92
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
411,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie RENAULT KOLEOS I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT KOLEOS I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.