-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
57 produktów
Wybierz auto
PIE710334050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
432,25
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
432,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274041
250,08
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
250,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101100
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
267,42
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
267,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPPCV049
Tryb pracy: Pneumatyczny
Ilość połączeń: 2
151,87
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
151,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRRE008
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
354,97
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
354,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH710928R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
304,38
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
304,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 369,00 zł
640,29
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
640,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700368150
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
523,33
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
523,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE700999080
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
1 023,78
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
1 023,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRRE005
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
303,97
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
303,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRRE020
316,33
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
316,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1042512B1
332,91
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
332,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C59516597
Średnica [mm]: 28
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
567,75
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
567,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
260,04
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
260,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
370,78
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
370,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555261
Ilość połączeń: 5
950,27
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
950,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
317,43
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
317,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1049412B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
500,72
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
500,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555201A
Ilość połączeń: 5
294,68
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
294,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
400,39
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
400,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie RENAULT LAGUNA III odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT LAGUNA III wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.