98 produktów
Wybierz auto
PIE710334050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
436,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
436,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
156,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
156,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274041
252,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
252,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
043819010
Dla numeru oe: E55
175,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
175,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRNS001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
150,85
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
150,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
246,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
246,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33101704
Ciężar [kg]: 0.678
Średnica zaworu [mm]: 17.3
Rozwiń więcej danych
313,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
313,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM19052
330,06
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
330,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM19058
Dla numeru artykułu: 555201
Ilość połączeń: 5
254,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
254,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH15001113
Tryb pracy: Elektryczny
438,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
438,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88237
883,30
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
883,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881324037
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
300,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
300,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
343,17
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
343,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU010171521
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
368,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
368,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4319900200
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
199,46
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
199,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4319900300
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
204,95
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
204,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP639167
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
313,58
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
313,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
227,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
227,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCVG71001AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
220,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
220,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM181103
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
205,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
205,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie RENAULT TRAFIC II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT TRAFIC II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.