96 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
437,09
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
437,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
250,08
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
250,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 1.22
Rozwiń więcej danych
358,25
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
358,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: E55
144,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
144,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.75
Dla numeru artykułu: 555031
Rozwiń więcej danych
149,78
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
149,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
115,39
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
348,29
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
348,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
460,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
460,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
238,73
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
238,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
512,25
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
512,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
396,76
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
396,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
252,79
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
252,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.4
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
450,01
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
450,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
218,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
218,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
538,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
538,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 262,94 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z adapterem, sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
342,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
342,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
173,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
173,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 28, 42
Tryb pracy: Elektryczny, elektroniczny
Rozwiń więcej danych
312,91
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
312,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
296,24
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
296,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
234,11
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
234,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie RENAULT TRAFIC II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT TRAFIC II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.