🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do SUZUKI SWIFT V

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DELPHI
DRI
FAST
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
NRF
PIERBURG
Zawór EGR PIERBURG 7.01599.10.0

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór EGR PIERBURG 7.01599.10.0

0338701599100

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

385,00

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

385,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR FAST FT60235

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór EGR FAST FT60235

FASFT60235

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

335,79

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

335,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR DRI 717730113

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór EGR DRI 717730113

DRI717730113

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

421,29

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

421,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 181,39 zł

Zawór EGR MAXGEAR 27-4102

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór EGR MAXGEAR 27-4102

MAX274102

239,09

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

239,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR DELPHI EG10454-12B1

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór EGR DELPHI EG10454-12B1

DELEG1045412B1

420,58

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

420,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR FEBI BILSTEIN 174953

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór EGR FEBI BILSTEIN 174953

FEB174953

Dla numeru oe: 71753846

Ciężar [kg]: 0.625

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

374,13

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

374,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR MAGNETI MARELLI 571822112072

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór EGR MAGNETI MARELLI 571822112072

0400571822112072

335,80

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

335,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NRF 48374

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór EGR NRF 48374

NRF48374

Jakość/klasa: Easy fit

268,74

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

268,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI SWIFT V

Zawór EGR w samochodach SUZUKI SWIFT V

Zawór EGR w samochodzie SUZUKI SWIFT V odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie SUZUKI SWIFT V

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

SUZUKI SWIFT V – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach SUZUKI SWIFT V wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.