30 produktów
Wybierz auto
Jakość: Oe
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
451,74
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
451,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Oe
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
473,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
473,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Oe
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
466,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
466,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
363,29
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
363,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
486,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
486,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Elektryczny
652,10
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
652,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
638,83
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
638,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
445,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
445,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
432,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
432,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 1.26
Rozwiń więcej danych
458,80
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
458,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
220,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
220,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Rozwiń więcej danych
677,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
677,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 372,44 zł
Ciężar [kg]: 1.16
Ilość: 1
Rozwiń więcej danych
373,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
373,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 5
606,33
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
606,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
314,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
314,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
350,40
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
350,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
368,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
368,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
763,98
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
763,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 362,26 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
674,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
674,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 347,48 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
723,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
723,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 236,25 zł
Zawór EGR w samochodzie TOYOTA RAV 4 III odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach TOYOTA RAV 4 III wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.