5 produktów
Wybierz auto
JPN75E2112JPN
215,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6NU014864581
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
282,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
282,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174550
Ciężar [kg]: 0.774
Zdjęcie producenta: 1
238,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
238,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRTY010
Tryb pracy: Pneumatyczny
Ciężar brutto [kg]: 0.9
235,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
235,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF48638
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z pierścieniami uszczelniającymi
199,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie TOYOTA YARIS I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach TOYOTA YARIS I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.