18 produktów
Wybierz auto
ELS730354
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
443,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
443,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555348
Ilość połączeń: 6
952,54
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
952,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555349
Ilość połączeń: 6
679,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
679,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH710709D
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
321,92
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
321,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E2101JPN
491,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
491,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710709D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
415,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
415,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRTY012
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 6
331,78
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
331,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881313028
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
628,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
628,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1053212B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
353,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
353,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1063312B1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
415,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
415,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1048312B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
299,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
299,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
386,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
386,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB173647
Ciężar [kg]: 0.458
Zdjęcie producenta: 1
977,62
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
977,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB173746
Ciężar [kg]: 0.477
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
721,89
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
721,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRTY008
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
470,90
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
470,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
HERJ5692015
Wysokość [mm]: 130
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
335,14
zł/szt.
Kraków: pt. 21.02
U ciebie: pt. 21.02
335,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864621
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
510,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
510,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
683,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
683,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie TOYOTA YARIS III odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach TOYOTA YARIS III wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.