18 produktów
Wybierz auto
0338705363000
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
1 058,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 058,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
378,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
378,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH710944R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
750,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
750,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 239,85 zł
DELEG1045212B1
719,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
719,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730085
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
401,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
401,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 171,03 zł
TOP639160
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
393,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
393,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60205
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
405,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
405,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101096
Tryb pracy: Elektryczny
243,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
243,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE700515050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
106,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
106,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274092
277,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
277,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0892772
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
593,91
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
593,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0892780
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
229,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
229,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM161105
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
360,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
360,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864591
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
732,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
732,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864071
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
634,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
634,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
257,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
257,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB177676
Ciężar [kg]: 1.444
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
457,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
457,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
427,70
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
427,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VOLVO V40 II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VOLVO V40 II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.