17 produktów
Wybierz auto
0338700309070
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
324,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRAU031
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Rozwiń więcej danych
217,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338728098040
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
123,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRI717710185
Tryb pracy: Pneumatyczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla z filtrem cząstek stałych (dpf)
Rozwiń więcej danych
304,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
304,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 146,12 zł
SKV31SKV140
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór odpowietrzający
50,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88121
Dla numeru artykułu: 88121
595,85
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
595,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555417
571,38
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
571,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
235,32
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
235,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV108
Ciężar [kg]: 0.72
Tryb pracy: Pneumatyczny
117,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274073
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
268,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274089
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
74,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174591
Dla numeru oe: 059 131 503 h
Ciężar [kg]: 0.65
Rozwiń więcej danych
469,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
469,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174993
Dla numeru oe: 059 131 501 h s1
Ciężar [kg]: 0.993
Rozwiń więcej danych
730,97
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
730,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPPCV061
133,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0892209
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
1 190,59
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
1 190,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
03897268D
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
189,77
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
189,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338701782070
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
518,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
518,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VW PHAETON odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW PHAETON wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.