17 produktów
Wybierz auto
0338700309070
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
294,12
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
294,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRAU031
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Rozwiń więcej danych
215,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
215,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338728098040
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
148,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
148,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
233,06
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
233,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03897268D
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
227,20
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
227,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRI717710185
Tryb pracy: Pneumatyczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla z filtrem cząstek stałych (dpf)
Rozwiń więcej danych
311,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
311,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 146,12 zł
SKV14SKV108
Ciężar [kg]: 0.72
Tryb pracy: Pneumatyczny
177,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
177,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRI717730125
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
498,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
498,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 339,48 zł
MET0892209
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
800,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
800,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88121
Dla numeru artykułu: 88121
589,17
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
589,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPPCV061
143,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
143,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV31SKV140
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór odpowietrzający
50,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
50,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174591
Dla numeru oe: 059 131 503 h
Ciężar [kg]: 0.65
Rozwiń więcej danych
452,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
452,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174993
Dla numeru oe: 059 131 501 h s1
Ciężar [kg]: 0.993
Rozwiń więcej danych
704,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
704,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274089
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
73,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
73,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338701782070
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
524,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
524,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274095
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
256,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
256,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VW PHAETON odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW PHAETON wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.