Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
91 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
268,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
123,26
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
123,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
149,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
197,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
197,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
122,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
235,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
235,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
504,48
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
504,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
190,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
596,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
596,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
179,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
440,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
440,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
1 047,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
1 047,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
379,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
379,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
505,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
505,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
398,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
398,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
260,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
260,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 5
355,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
355,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
186,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 4.72
Rozwiń więcej danych
817,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
817,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
169,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie VW TRANSPORTER V odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW TRANSPORTER V wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.