🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do ALFA ROMEO GIULIETTA

46 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

NGK
DELPHI
FAE
FEBI BILSTEIN
HITACHI
MEYLE
NTY
SWAG
ABAKUS
CALORSTAT BY VERNET
ERA
JPN

33,31

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

33,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

62,78

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

62,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,89

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

56,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 102325

Kolor: Czarny

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,51

zł/szt.

Kraków: pt. 03.10

U ciebie: pt. 03.10

104,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92099

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,52

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

118,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,24

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

105,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10130

Ilość podłączonych styków: 3

75,79

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

75,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0121

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,94

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

82,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 40 93 7055

Długość [mm]: 59

Ciężar [kg]: 0.027

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,64

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

91,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

122,99

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

122,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV109

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,49

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

52,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

40,87

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

40,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-016

Ilość biegunów: 4

Ilość połączeń: 4

51,29

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

51,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15036

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 11000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,54

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

97,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-FT-005

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

45,85

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

45,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

103,47

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

103,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

46,98

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

46,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym PIERBURG 7.18222.27.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

188,25

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

188,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

112,61

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

112,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-AR-000

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

47,39

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

47,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do ALFA ROMEO GIULIETTA

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu ALFA ROMEO GIULIETTA

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak ALFA ROMEO GIULIETTA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

ALFA ROMEO GIULIETTA – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie ALFA ROMEO GIULIETTA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie ALFA ROMEO GIULIETTA

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.