37 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
83,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152401
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
122,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 27.2
Rozwiń więcej danych
141,19
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
141,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400321
Od cisnienia [pa]: 35000
Do cisnienia [pa]: 314000
Rozwiń więcej danych
141,08
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
141,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 50
Rozwiń więcej danych
139,81
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
139,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 50000
Rozwiń więcej danych
138,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13 62 7 804 742
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
137,54
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
137,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13 62 8 617 097
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
158,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 50000
Rozwiń więcej danych
104,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
126,72
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
126,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
47,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
95,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 50
Rozwiń więcej danych
144,51
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
144,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.014
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
114,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Materiał: Tworzywo sztuczne, metal
Rozwiń więcej danych
134,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
184,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
139,20
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
139,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
89,81
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
89,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Materiał: Tworzywo sztuczne, metal
Rozwiń więcej danych
124,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.014
Ilość: 1
Rozwiń więcej danych
106,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak BMW 5 E60. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie BMW 5 E60, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.