Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (MAP) do CHEVROLET NUBIRA

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

60,73 zł
60,73 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
135,21 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
146,89 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
106,13 zł
106,13 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
43,37 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
60,92 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
43,14 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
147,77 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
148,59 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
117,80 zł
117,80 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu CHEVROLET NUBIRA

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak CHEVROLET NUBIRA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

CHEVROLET NUBIRA – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie CHEVROLET NUBIRA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie CHEVROLET NUBIRA

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.