5 produktów
Wybierz auto
03540261230289
96,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 09359409
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
186,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
186,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
105,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
105,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 55573248
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
61,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
56,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak CHEVROLET SILVERADO 1500. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie CHEVROLET SILVERADO 1500, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.