9 produktów
Wybierz auto
65,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403001
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
107,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
107,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E4007JPN
Ilość biegunów: 3
49,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
72,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
190,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
194,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
194,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
179,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400215810009300
120,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
120,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY31148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.12
Ciśnienie [bar] do: 1.59
Rozwiń więcej danych
135,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak HONDA CRX III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie HONDA CRX III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.