24 produktów
Wybierz auto
123,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
123,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 0
Rozwiń więcej danych
74,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
74,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
213,95
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
213,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 22
Rozwiń więcej danych
178,79
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
178,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
101,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
101,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
216,55
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
216,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
45,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
105,93
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
105,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
37,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
37,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9098JPN
Ilość biegunów: 4
69,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
69,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
118,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
118,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
121,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
121,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
175,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
175,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP013112081
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
149,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
149,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4
59,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
103,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
141,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
141,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
115,86
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
115,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
135,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
135,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 35
Rozwiń więcej danych
125,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
125,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak JAGUAR XF I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie JAGUAR XF I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.