24 produktów
Wybierz auto
120,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 3.075
Rozwiń więcej danych
93,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
121,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
121,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
120,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
120,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
113,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
113,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9098JPN
Ilość biegunów: 4
68,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 22
Rozwiń więcej danych
176,41
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
176,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
101,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
175,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
175,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
45,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
134,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
213,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
213,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 0
Rozwiń więcej danych
74,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
74,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
86,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
86,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
37,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 35
Rozwiń więcej danych
123,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
123,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
216,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
216,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
114,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
114,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120005
Ciśnienie [bar] od: 0.383
Ciśnienie [bar] do: 2.625
Rozwiń więcej danych
110,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
138,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak JAGUAR XF I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie JAGUAR XF I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.