6 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
153,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
153,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
103,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
103,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9098JPN
Ilość biegunów: 4
69,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
69,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
216,55
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
216,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120005
Ciśnienie [bar] od: 0.383
Ciśnienie [bar] do: 2.625
Rozwiń więcej danych
110,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
45,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak JAGUAR XJ VII. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie JAGUAR XJ VII, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.