Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do JEEP PATRIOT

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

84,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Techniczny numer informacyjny: PI 2028, Liczba otworów do mocowania: 1, Zakre...
114,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie wyjściowe od [V]: 0.5, Napięcie wyjściowe do [V]: 4.5
73,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3
58,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
35,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.99, Ciśnienie [bar] do: 1.205, Ilość biegunów: 3, Napięcie robocze [V]: ...
89,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
92,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JEEP

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu JEEP PATRIOT

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak JEEP PATRIOT. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

JEEP PATRIOT – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie JEEP PATRIOT, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie JEEP PATRIOT

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.