Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do JEEP

48 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MEYLE
NTY
EPS
CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
ERA
FACET
SKV
FAE
FEBI BILSTEIN
JPN
MEAT & DORIA

33,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

33,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37056

Grubość [mm]: 43

Długość [mm]: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

97,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

63,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

63,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

83,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

83,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0121

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

82,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,57

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

53,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550140A

Ciężar [kg]: 0.064

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

39,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10075-11B1

Ilość podłączonych styków: 3

109,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

109,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,95

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

102,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 40 93 7055

Długość [mm]: 59

Ciężar [kg]: 0.027

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

91,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15001

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 15000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

133,88

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

133,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0113

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

81,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

55,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

112,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

112,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0115

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

73,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 014 812 0002

Ciśnienie [bar] od: 0.99

Ciśnienie [bar] do: 1.205

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

71,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 014 812 0004

Ciśnienie [bar] od: 0.196

Ciśnienie [bar] do: 2.484

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

75,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 014 812 0003

Ciśnienie [bar] od: 0.5

Ciśnienie [bar] do: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,03

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

120,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

112,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

112,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,57

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

53,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JEEP

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu JEEP

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak JEEP. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

JEEP – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie JEEP, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie JEEP

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.