12 produktów
Wybierz auto
413,44
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
413,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
133,49
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
133,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 4
169,74
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
169,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
35,77
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
35,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
198,01
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
198,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
207,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
207,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,57
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
441,18
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
441,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
192,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
192,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY30148120007
Ciśnienie [bar] od: 0.13
Ciśnienie [bar] do: 1.29
Rozwiń więcej danych
202,32
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
202,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
509,64
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
509,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E2015JPN
Ilość biegunów: 5
163,16
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
163,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak LEXUS GS. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie LEXUS GS, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.