11 produktów
Wybierz auto
468,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
468,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
46,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
46,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 4
177,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
513,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
513,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
36,54
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
36,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2015JPN
Ilość biegunów: 5
152,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
196,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
440,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
440,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
220,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
220,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
136,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
211,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak LEXUS GS. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie LEXUS GS, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.