11 produktów
Wybierz auto
413,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
413,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
36,03
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
36,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
212,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
212,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 4
173,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
173,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY30148120007
Ciśnienie [bar] od: 0.13
Ciśnienie [bar] do: 1.29
Rozwiń więcej danych
202,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
202,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
134,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
134,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
450,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
450,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
192,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
192,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
190,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
190,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
76,91
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
76,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak LEXUS GS IV. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie LEXUS GS IV, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.