21 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 43
Długość [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
93,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
79,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 50
Rozwiń więcej danych
169,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
59,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5
Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5
72,06
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
72,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
94,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 34.3
Ciężar [kg]: 0.015
Rozwiń więcej danych
59,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,17
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
45,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
80,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 15
Rozwiń więcej danych
98,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
98,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 50
Rozwiń więcej danych
80,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
80,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 50000
Rozwiń więcej danych
155,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
50,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
97,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
97,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 36
Długość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
121,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 36
Długość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
133,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
106,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Techniczny numer informacyjny: Pi 2028
Rozwiń więcej danych
114,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MERCEDES-BENZ KLASA G W461. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA G W461, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.