Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do MITSUBISHI GRANDIS

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JP GROUP 1117701400

Ciężar [kg]: 0.025

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

45,82

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

45,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FACET 10.3264

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FACET 10.3264

0428103264

85,23

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

85,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95912

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95912

NGK95912

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,79

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

107,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15007

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15007

FAE15007

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,94

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

105,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym OSSCA 09278

Ilość biegunów: 4

38,51

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

38,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JPN 75E5065-JPN

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JPN 75E5065-JPN

JPN75E5065JPN

Ilość biegunów: 4

56,19

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

56,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym EPS 1.993.264

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym EPS 1.993.264

05261993264

91,32

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

91,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 114 812 0000

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 114 812 0000

MEY1148120000

Ciśnienie [bar] od: 0.27

Ciśnienie [bar] do: 2.91

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,70

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

102,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI GRANDIS

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu MITSUBISHI GRANDIS

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MITSUBISHI GRANDIS. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

MITSUBISHI GRANDIS – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie MITSUBISHI GRANDIS, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie MITSUBISHI GRANDIS

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.