7 produktów
Wybierz auto
Wersja: 1
141,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
65,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDO5WK96900Z
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
402,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
402,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 3
89,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 1
149,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 50000
Rozwiń więcej danych
121,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak NISSAN PATHFINDER III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie NISSAN PATHFINDER III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.