🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do PEUGEOT 4007

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DELPHI
NGK
CALORSTAT BY VERNET
FAE
JPN
METZGER
MOBILETRON
NTY
TOPRAN

118,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

118,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

69,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 01.10

69,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

99,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

99,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0040

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 26.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

195,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 01.10

195,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MOBILETRON MS-E012

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

85,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 01.10

85,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

73,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 01.10

73,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15108

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 35000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

120,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym METZGER 0906024

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 35000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

122,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 01.10

122,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95753

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 01.10

129,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95311

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

172,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 01.10

172,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

76,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

76,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 4007

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu PEUGEOT 4007

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak PEUGEOT 4007. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

PEUGEOT 4007 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie PEUGEOT 4007, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie PEUGEOT 4007

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.