9 produktów
Wybierz auto
142,69
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
142,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9
Rozwiń więcej danych
105,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
105,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
125,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
125,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
81,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 30000
Rozwiń więcej danych
110,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
110,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 10
Ciśnienie do [kpa]: 115
41,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
41,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11148120005
Ciśnienie [bar] od: 0.3
Ciśnienie [bar] do: 3
Rozwiń więcej danych
87,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
87,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
84,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
114,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
114,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak PEUGEOT 4008. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie PEUGEOT 4008, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.