🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do PORSCHE PANAMERA I

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MEYLE
NTY
ABAKUS
CALORSTAT BY VERNET
FACET
FAE
HITACHI
JPN
NGK
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15150

Ilość biegunów: 4

Kolor obudowy: Czarny

121,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 01.10

121,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-016

Ilość biegunów: 4

Ilość połączeń: 4

51,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

28,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 01.10

28,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

100,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

100,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0103

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

69,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 114 812 0001

Ciśnienie [bar] od: 0.49

Ciśnienie [bar] do: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

74,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 614 812 0002

Ciśnienie [bar] od: 0.25

Ciśnienie [bar] do: 2.42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

76,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 114 812 0010

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 1.17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

73,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 91257

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

128,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 01.10

128,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

99,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

99,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

24,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 01.10

24,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PORSCHE PANAMERA I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu PORSCHE PANAMERA I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak PORSCHE PANAMERA I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

PORSCHE PANAMERA I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie PORSCHE PANAMERA I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie PORSCHE PANAMERA I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.