Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
125,69
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
125,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
163,67
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
163,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
126,94
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
126,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
56,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
56,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
171,54
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
171,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
124,27
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
124,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 55563262
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
142,37
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
142,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 11000
Rozwiń więcej danych
129,69
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
129,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
100,97
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
100,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rozwiń więcej danych
71,38
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
71,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
59,44
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
59,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SAAB 9-3 I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie SAAB 9-3 I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.