Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do SAAB 9-3 I

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
NGK
SKV
EPS
FAST
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,94

zł/szt.

Kraków: śr. 15.10

U ciebie: śr. 15.10

104,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15072

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

139,66

zł/szt.

Kraków: śr. 15.10

U ciebie: śr. 15.10

139,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

152,20

zł/szt.

Kraków: wt. 14.10

U ciebie: wt. 14.10

152,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV110

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

57,12

zł/szt.

Kraków: wt. 14.10

U ciebie: wt. 14.10

57,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV113

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

60,09

zł/szt.

Kraków: wt. 14.10

U ciebie: wt. 14.10

60,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82229

Dla numeru oe: 55563262

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

133,82

zł/szt.

Kraków: śr. 15.10

U ciebie: śr. 15.10

133,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15036

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 11000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

96,90

zł/szt.

Kraków: wt. 14.10

U ciebie: wt. 14.10

96,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

101,46

zł/szt.

Kraków: śr. 15.10

U ciebie: śr. 15.10

101,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 97219

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

124,00

zł/szt.

Kraków: śr. 15.10

U ciebie: śr. 15.10

124,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FAST FT81099

Ilość biegunów: 4

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,02

zł/szt.

Kraków: wt. 14.10

U ciebie: wt. 14.10

54,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB 9-3 I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu SAAB 9-3 I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SAAB 9-3 I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

SAAB 9-3 I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie SAAB 9-3 I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie SAAB 9-3 I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.