25 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 4
54,19
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
59,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Kolor obudowy: Czarny
121,75
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
121,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,90
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
77,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 28.9
Ciśnienie do [kpa]: 400
Rozwiń więcej danych
95,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
95,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
43,45
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
43,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99591806401
62,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
62,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru artykułu: 111420
96,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
96,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9128JPN
Ilość biegunów: 4
56,23
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
56,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
68,33
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
68,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
101,34
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
101,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03k 906 051
Ciężar [kg]: 0.027
Rozwiń więcej danych
68,16
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
68,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5
Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5
97,09
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
97,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,90
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
58,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ciśnienie od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
35,79
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
35,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 4
98,22
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
98,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 48500
Rozwiń więcej danych
106,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
106,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
66,59
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
66,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9096JPN
Ilość biegunów: 4
42,89
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
42,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.026
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
91,03
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
91,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SKODA RAPID. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie SKODA RAPID, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.