6 produktów
Wybierz auto
MEY30148120003
Ciśnienie [bar] od: 0.278
Ciśnienie [bar] do: 4
Rozwiń więcej danych
180,17
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
180,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.017
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
231,75
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
231,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152371
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
135,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
135,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.017
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
230,54
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
230,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Zakres pomiarowy do [kpa]: 138.7
Rozwiń więcej danych
250,76
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
250,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
53,57
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SUBARU TREZIA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie SUBARU TREZIA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.