7 produktów
Wybierz auto
HEL6PP009403201
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
107,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
185,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
185,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 60000
Do cisnienia [pa]: 340000
160,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
84,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
146,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
594,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
594,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
58,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SUBARU XV I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie SUBARU XV I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.