25 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
119,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
119,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
106,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
106,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
83,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Id wykonania wtyczki: 4-polig
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
213,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
213,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego
Gwarancja: 5 lat gwarancji
112,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ciśnienie od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
62,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11
165,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 20000
Do cisnienia [pa]: 250000
102,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kolor obudowy: Czarny
98,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
98,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY33148120000
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 1.2
Rozwiń więcej danych
140,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
191,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
191,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
54,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 18590 72f21
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
195,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
195,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152231
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
142,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: Type 1, 2, type 1, 2, 3, type 2
190,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E8034JPN
Ilość biegunów: 3
110,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
106,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
60,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SUZUKI SWIFT. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie SUZUKI SWIFT, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.