Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
34 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 4
61,56
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
61,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
169,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
169,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400961
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
248,87
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
248,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
182,09
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
182,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
213,95
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
213,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
229,53
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
229,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
130,56
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
130,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
273,10
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
273,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY5148120004
Ciśnienie [bar] od: 0.11
Ciśnienie [bar] do: 2.54
Rozwiń więcej danych
120,32
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
120,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
262,55
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
262,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
172,17
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
172,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120002
Ciśnienie [bar] od: 0.27
Ciśnienie [bar] do: 2.9
Rozwiń więcej danych
96,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
96,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 26
58,22
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
149,76
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
149,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4
59,74
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
59,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
194,88
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
194,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
147,79
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
147,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
56,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
56,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5148120003
Ciśnienie [bar] od: 0.15
Ciśnienie [bar] do: 2.55
Rozwiń więcej danych
121,20
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
121,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
204,97
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
204,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO S60 I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie VOLVO S60 I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.