Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VOLVO S60 I

33 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
DELPHI
NGK
MEYLE
CALORSTAT BY VERNET
EPS
ERA
NTY
BOSCH
FEBI BILSTEIN
HELLA
HERTH+BUSS ELPARTS
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 009 400-961

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

265,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.10

265,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15057

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

147,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.10

147,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10137

Ilość podłączonych styków: 4

94,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.10

94,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10169

Ilość podłączonych styków: 3

152,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.10

152,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

151,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.10

151,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

46,02

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

46,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 175182

Ciężar [kg]: 0.036

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.10

153,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 514 812 0003

Ciśnienie [bar] od: 0.15

Ciśnienie [bar] do: 2.55

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

132,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.10

132,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

207,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.10

207,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15133

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 50000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

255,79

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

255,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0088

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

270,12

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

270,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0014

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

227,02

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

227,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

380,33

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

380,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15085

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

191,15

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

191,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

126,66

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

126,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik, ciśnienie w kolektorze dolotowym FAE 15087

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

143,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.10

143,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

202,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.10

202,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym METZGER 0906204

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 15000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

132,98

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

132,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV110

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

57,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.10

57,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

41,21

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

41,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO S60 I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VOLVO S60 I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO S60 I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VOLVO S60 I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VOLVO S60 I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VOLVO S60 I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.