29 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
148,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
148,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
160,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
160,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 50000
Rozwiń więcej danych
258,27
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
258,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
267,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
267,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 4
384,02
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
384,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
125,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
125,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
57,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
57,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
209,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
209,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
229,23
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
229,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
272,74
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
272,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
265,10
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
265,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
173,85
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
173,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
134,27
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
134,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie [bar] od: 0.15
Ciśnienie [bar] do: 2.55
Rozwiń więcej danych
133,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
133,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
-5% na zakupy od 199 zł
NTYECMVV004
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4
54,09
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
222,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
222,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
-5% na zakupy od 199 zł
MAG215810004200
Tryb pracy: Elektryczny
127,89
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
127,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
-5% na zakupy od 199 zł
HBE70670009
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 2080
Rozwiń więcej danych
74,52
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
74,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.036
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
155,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
155,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
202,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
202,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO S60 I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie VOLVO S60 I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.