Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
13 produktów
Wybierz auto
Wymiar gwintu: 1/4x18 nptf
Cisnienie załączania [bar]: 0.4
Rozwiń więcej danych
17,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Kolor: Brązowy
16,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie [bar]: 0.3
Wymiar gwintu: 1/4 - 18npt
21,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
21,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
17,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
16,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
16,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
Gwint zewn. [mm]: 1/4" - 18 npt
Rozwiń więcej danych
18,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/4x18 nptf
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
18,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/4x18 nptf
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Rozwiń więcej danych
16,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
Gwint zewn. [mm]: 1/4" - 18 npt
Rozwiń więcej danych
17,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Kolor: Brązowy
19,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/4 x 18 npt
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Rozwiń więcej danych
23,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/4-18-npt
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
31,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie FORD ESCORT VI czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.
W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie FORD ESCORT VI ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.
Najczęściej spotykanym w samochodzie FORD ESCORT VI objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.