51 produktów
Wybierz auto
05261800178
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.6
Rozwiń więcej danych
22,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
22,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046312701
Wymiar gwintu: M 14x1,5
Kolor obudowy: Kość słoniowa
28,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
28,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELSW90038
25,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
25,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA80108163
Ciężar [kg]: 0.04
Punkty zmienne [bar]: 0.3
Rozwiń więcej danych
28,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
28,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870181
27,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
27,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330699
30,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
30,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.9
Rozwiń więcej danych
20,27
zł/szt.
Kraków: śr. 13.08
U ciebie: śr. 13.08
20,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEOP5505
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Rozmiar klucza: 21
Rozwiń więcej danych
16,10
zł/szt.
Kraków: pon. 11.08
U ciebie: pon. 11.08
16,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800180
30,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
30,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330340
22,35
zł/szt.
Kraków: pon. 11.08
U ciebie: pon. 11.08
22,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Rozwiń więcej danych
20,44
zł/szt.
Kraków: śr. 13.08
U ciebie: śr. 13.08
20,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP700889
Punkty zmienne [bar]: 0.6
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
31,79
zł/szt.
Kraków: pon. 11.08
U ciebie: pon. 11.08
31,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELSW90071
Wymiar gwintu: M14*1.5, m14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Rozwiń więcej danych
23,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
23,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800076
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.2, 0.3
Rozwiń więcej danych
24,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
24,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330698
21,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
21,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870179
27,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
27,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870178
21,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
21,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330018
14,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
14,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330827
16,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
16,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800181
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Rozwiń więcej danych
29,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
29,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie RENAULT TWINGO czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.
W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie RENAULT TWINGO ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.
Najczęściej spotykanym w samochodzie RENAULT TWINGO objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.