17 produktów
Wybierz auto
Wymiar gwintu: 1/4x18 nptf
Cisnienie załączania [bar]: 0.25
Rozwiń więcej danych
20,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800146
Cisnienie załączania [bar]: 0.25
Kolor: Zielony
18,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356ZL009600041
Wymiar gwintu: M16x1,5
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozwiń więcej danych
27,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80143
Ciśnienie [bar]: 0.5
Wymiar gwintu: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
19,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870130
Wymiar gwintu: M16x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozwiń więcej danych
23,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M16x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozwiń więcej danych
26,49
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
26,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX210386
19,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042250926579
Ciężar [kg]: 0.03
Punkty zmienne [bar]: 0.25
Rozwiń więcej danych
27,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP010378201
Wymiar gwintu: M12x1,5
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
155,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
155,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP010378207
Wymiar gwintu: M12x1,5
Ciśnienie [bar] od: 0.5
Rozwiń więcej danych
115,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
115,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800130
Wymiar gwintu: M16x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozwiń więcej danych
24,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozwiń więcej danych
22,02
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
22,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870146
18,29
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870056
23,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6ZL009600081
Wymiar gwintu: 1/4-18npt
Cisnienie załączania [bar]: 0.25
Rozwiń więcej danych
28,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Punkty zmienne [bar]: 0.25
Rozwiń więcej danych
26,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800056
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozwiń więcej danych
24,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie VOLVO V40 II czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.
W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie VOLVO V40 II ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.
Najczęściej spotykanym w samochodzie VOLVO V40 II objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.