4 produkty
Wybierz auto
MET2070005
Typ skrzyni biegów: F13 easytronic, f17 easytronic
Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnych skrzyń biegów, uruchamianych automatycznie
Rozwiń więcej danych
375,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
375,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSPL004
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Wyposażenie sprzęgła: ,with clutch plate, clutch pressure plat, with flywheel,, with screw set,
Rozwiń więcej danych
766,90
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
766,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
124,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
124,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNZSPL002
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Wyposażenie sprzęgła: Clutch pressure plat, with clutch plate,, with flywheel,
Rozwiń więcej danych
835,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
835,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
W samochodzie OPEL ASTRA H zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie OPEL ASTRA H zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.
W samochodzie OPEL ASTRA H uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.
Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie OPEL ASTRA H zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.